close

  • Być wiernym Ojczyźnie mej, Rzeczypospolitej Polskiej
  • STRONA GŁÓWNA

  • 28 września 2013

    W seminarium biznesowym, zorganizowanym przez Wydział Ekonomiczny Ambasady RP w Londynie we współpracy z organizacją Polish Professionals in London, wzięło udział ok. 40 małych i średnich przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w UK.

    Seminarium dotyczyło rozwijania umiejętności „miękkich” skoncentrowanych na relacjach interpersonalnych z zawodowego punktu widzenia. Poruszono m.in. tematy umiejętności zarządzania czasem, komunikacji, walki ze stresem, asertywności i negocjacji. W trakcie prezentacji większość wyżej wymienionych zagadnień poparto symulacjami, dzięki czemu uczestnikom łatwiej było je odnieść do sytuacji rzeczywistych.

     

    W ocenie uczestników spotkania, seminarium poruszyło istotne dla ich firm kwestie, a uzyskaną wiedzę będą mogli wykorzystać w procesie zwiększenia efektywności pracowników w działaniach zespołowych i indywidualnych. Możliwość udoskonalenia kompetencji interpersonalnych była cenną okazją także dla tych osób, które dopiero planują rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej. Wskazano, że udział w seminarium pozwolił na poszerzenie i uzupełnienie asortymentu technik i zachowań biznesowych, a poruszone w trakcie prezentacji zagadnienia odgrywają ważną rolę w utrzymywaniu pozytywnych relacji wewnątrz-organizacyjnych i na zewnętrz organizacji.

    Drukuj Drukuj Podziel się treścią: